Om Aleca
Strategi
Fremtidens rehabilitering af sygemeldte og tilskadekomne
I begyndelsen af 2017 satte Aleca sejlene med den nye treårs strategi, som vi kalder ALECA2020. Aleca’s treårs strategi er udsprunget af ambitionen om, at være den foretrukne samarbejdspartner til at udvikle fremtidens rehabilitering til sygemeldte og tilskadekomne. ALECA2020 strategien vil sætte retningen for fremtidens rehabilitering og skabe succeser for vore klienter og kunder.
Aleca vil fortsætte med at investere i vore kompetencer og nye innovative ydelser samtidig med, at vi vil optimere og opbygge forretningen indenfor job-, smerte- og psykologisk rehabilitering. ALECA2020 er baseret på følgende fire strategiske og sammenvirkende fokusområder.
Tilfredse klienter – Mennesket først
Tilfredse klienter skaber tilfredse kunder. Aleca tager altid udgangspunkt i de klienter vi arbejder for. Vi forsøger ikke kun at hjælpe dem tilbage til arbejdsmarkedet, men også til en bedre livskvalitet. Specialiseret viden om klienternes behov og udfordringer danner grundlag for alt, hvad vi gør. Ved at vide, hvad der er vigtigt for vore klienter, kan vi skabe unikke serviceoplevelser og større kvalitet i vores ydelser. Vi vil bevare et stærkt fokus på at hjælpe uarbejdsdygtige forsikringstagere samtidig med, at vi også vil hjælpe sygemeldte medarbejdere i større virksomheder.
Kvalitet i alt, hvad vi gør.
Aleca arbejder konstant på at optimere og forbedre kvaliteten i vore ydelser med henblik på at levere ”Best Practice” services. Vores mål er at skabe den bedste oplevelse for vore klienter, når de er i forløb ved Aleca. Det centrale omdrejningspunkt er; kvalitet i alt, hvad vi gør – fra før, under, imellem og efter forløbet ved Aleca. Vore servicestandarder og effektmålinger er vigtige elementer i at sikre ydelser af høj kvalitet.
Innovation – Stærke relationer
Rigtig innovation kommer, når vi arbejder sammen. Aleca opbygger stærke relationer til forsikrings- og pensionsselskaber, virksomheder, kommuner, sundhedssektoren og andre, så vi kan finde nye og bedre måder til at hjælpe sygemeldte tilbage til arbejdsmarkedet og en bedre livskvalitet.
Vore kunder søger en samarbejdspartner, der kan levere mono- og tværfaglige indsatser. Vi vil gerne være dén samarbejdspartner. Derfor har vi allerede etableret en landsdækkende kapacitet indenfor job-, smerte- og psykologisk rehabilitering, som vi fortsat vil optimere og opbygge. Derudover vil vi løbende udvikle nye ydelser til fremtidens rehabilitering.
Kompetencer – De bedste fagpersoner.
Aleca er ikke bedre end vores faglige ekspertise. Derfor er det kritisk for vores succes, at vi kan tiltrække, udvikle og fastholde de bedste fagpersoner og samarbejdspartnere. Aleca skal være en virksomhed, der kan tiltrække og fastholde specialiserede fagpersoner, der samarbejder bredt om at overgå kundernes og klienternes forventninger til fremtidens rehabilitering.
For nærmere information
Landsdækkende virksomhed, der har specialiseret sig i at forebygge sygdom og rehabilitere sygemeldte og tilskadekomne. Teamet består af socialrådgivere, psykologer og speciallæger.
seneste nyheder
– Du har et valg: Giv op eller kæmp
Efter en ulykke blev livet slået ud af kurs for Abhishek Shrivastava. En stærk krop, et sundt mindset og den rette smertebehandling hos Aleca hjalp ham tilbage til arbejdet, overskuddet og en ny forbindelse til hans rødder. Det skulle have været et sjovt og hyggeligt...
Kontakt
ALECA
Dronningensgade 23
5000 Odense C
Telefon: +45 31332011
Mail: aleca@aleca.dk